FANDOM

The Chase
The-Chase
Osnovan 2013
Voditelj Dermot O'Leary
Lovci Mark Labbett, Dean Kotiga

The Chase je prvi game show kojeg je organizirala wonderlandska televizija, u suradnji s BBC i HRT televizijama. Show vodi Dermot O'Leary, koji ujedno vodi i X Factor sezone. Lovci su Britanac Mark Labbet i Hrvat Dean Kotiga. Show je osnovan u prosincu 2013. godine.

Koncept Edit

U emisiji se natječu četiri kandidata koji poslije moraju igrati kao tim. U prvom krugu, svaki kandidat mora odgovoriti na što više pitanja u jednoj minuti. Svaki točan odgovor iznos 10 000 kruna (što je 5 000 kuna).

Nakon što kandidat završi s odgovaranjem na brzopotezna pitanja, lovac mu nudi manji iznos od ostvarenog i veći. Ako uzme manji iznos, četiri je koraka ispred lovca. Ako uzme iznos koji je i zaradio, tri je koraka ispred lovca, a ako uzme onaj viši iznos, dva je koraka ispred lovca. Ako lovac dostigne kandidata, kandidat ispada iz igre.

Kandidati koji uspiju pobjeći od lovca idu u drugi krug u kojem moraju raditi kao tim. Iznosi koji je svaki kandidat "obranio" se zbrajaju. U dvije minute, kandidata timskim radom moraju odgovoriti na što više pitanja. Ako npr. ostanu tri kandidata, oni kreću s broja tri. Lovac će nakon toga isto odgovarati na pitanja te pokušati odgovoriti na isti broj točno odgovorenih pitanja. Ako lovac krivo odgovori, vrijeme se zaustavlja te kandidati imaju priliku odgovoriti. Ako odgovore točno, lovcu se niz smanjuje za jedan, a ako odgovore netočno, igra se nastavlja bez promjena. Ako u konačnici lovac prestigne kandidate, kandidati ne osvajaju ništa.

Lovci Edit

  • Mark Labbett - poznati britanski sveznalac, koji je također lovac u britanskoj i američkoj verziji Potjere. Sudjelovao je u raznim kvizovima, a izdvaja "Tko želi biti milijunaš", gdje je osvojio 32 000 funti.
  • Dean Kotiga - magistar komparativnih književnosti, Hrvatskoj poznati po pobjedi u kviz Kviskoteka Olivera Mlakara. Također, Kotiga je lovac i u hrvatskoj verziji Potjere.

Zemlje koje su ostvarile pravo slanja kandidata na show Edit

Country Television
BLG Belgija VRT
CRO Hrvatska HRT
DEN Danska DR
GER Njemačka NDR
NED Nizozemska AVRO
SRB Srbija RTS
SWE Švedska SVT
UK Ujedinjeno Kraljevstvo BBC